آباژور

کاربرد آباژور در طراحی دکوراسیون خانه

آباژور

کاربرد آباژور در طراحی دکوراسیون خانه

شاید شما هم این تصور را دارید که کاربرد آباژور در نورپردازی و تامین روشنایی محیط است. اما اگر نگاهی به مدل های جدید و مدرن آباژور داشته باشید، بیشتر متوجه خواهید شد که علاوه بر تامین نور کاربرد باعث جنبه تزئینی دارد و باعث زیبایی دو چندان دکوراسیون منزل شما میشود. آباژور یکی از تجهیزات مهم دکوراسیون در منزل و محیط های تجاری شده است و طراحی آن به سبک های مختلف بیشتر از نور مورد توجه خریداران است. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا علاوه بر آشنایی با کاربرد آباژور، مدل های مختلف را نیز بهتر بشناسید. آباژور می تواند کمترین هزینه را برای ساخت یک منزل با دکوراسیون زیبا برای شما داشته باشد.

جهت خرید بهترین آباژور با قیمت تولید، به بخش آباژور وبسایت صنایع دستی مراجعه کنید.

آباژور سلطنتی

کاربرد آباژور در دکوراسیون خانه

آباژور از جمله وسایلی است که در دکوراسیون منزل کاربرد دارد. آباژورها، از پرکاربردترین اجزای دکوراتیو منزل طی سال‌های اخیر بوده و هستند. فضای اتاق نشیمن، پذیرایی و اتاق خواب و… بعضی از مدل های آباژور حتی برای دکوراسیون اداری نیز کاربرد دارد. این محصولات را می توان با وسایلی از جمله مبلمان، پرده های منزل و غیره هماهنگ نمود که باعث می شود فضای خانه فوق العاده زیبا دیده شود.

آباژورها گزینه بسیار خوبی برای ایجاد سایه روشن ها در فضا هستند.
برای اینکه بتوان نور را متمرکز کرد از آباژور استفاده می‌کنیم. تصور کنید که در سالن‌نشیمن قصد خواندن کتابی را دارید؛ یک آباژور ایستاده به شما کمک می‌کند که بهره‌ی بیشتری از نور لامپ ببرید. چرا که به شما امکان تنظیم نور در جهت مطلوب و مسدود کردن آن در جایی که نیاز نیست را می‌دهد. همچنین بازتاب نور به سقف و دیوارها فضای جذابی‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین هنگامی که از یک آباژور رومیزی استفاده می‌کنید، بازتاب نور در فضای اتاق بسیار کم‌تر است و تمرکز آن بر فضای مورد نیاز شما قرار می‌گیرد. بدین ترتیب، مخصوصا در اتاق‌های تاریک، چشم افرادی که در دایره‌ی نور قرار نگرفته‌اند مصون می‌ماند و شما بیشترین استفاده را از نور چراغ خواهید برد.

محصولات مربوط به آباژور کنار سالنی را مشاهده نمایید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *